X

Public Gold melancarkan sijil emas rekaan baharu

siri jongkong emas Public Gold dengan rekaan sijil emas baharu

Jongkong dan dinar emas dengan rekaan sijil serba baharu dan segar.

Berita gembira untuk peminat emas kerana Public Gold telah melancarkan siri Jongkong emas dan Dinar dengan rekaan sijil serba baharu dan segar.

dinar emas Public Gold dengan rekaan sijil emas baharu

Siri jongkong dan dinar emas ini sudah pun berada di cawangan Public Gold diseluruh Malaysia. Boleh dapatkan emas sijil rekaan baru ini dengan beberapa cara pembelian:-

  1. Simpanan emas Gold Accumulation Program (GAP)
  2. Easy Payment Purchase (EPP)
  3. Outright Purchase

Ketiga-tiga kaedah pembelian diatas adalah Patuh Syariah. Emas yang sama cuma cara pembelian pelbagai mengikut citarasa pelanggan.

Mudah semak harga emas dan beli emas diatas talian.

Keunikkan Public Gold adalah mudah melihat senarai harga emas yang terkini sentiasa dipaparkan di laman rasmi Public Gold. Cara pembelian adalah secara online dan ambil emas dicawangan Public Gold yang ada disetiap negeri. Public Gold sudah 10 tahun menjalankan perniagaan jual beli emas diatas talian.

Pelanggan juga boleh memilih untuk mengambil sendiri emas dicawangan atau minta cawangan Public Gold membuat pengeposan emas kepada pelanggan. Emas yang dipos dilindungi insuran dan ada caj mengunakan perkhidmatan pengeposan.

Video panduan melihat katalog emas Public Gold.

Berminat nak mengetahui tentang emas?

Pertanyaan dan bantuan boleh WhatsApp saya dengan klik link ini azrinros.com/0166475702

azrinros: AzrinRos PG0006947 adalah Dealer Emas Public Gold sedia membantu dan memberikan panduan cara mendapat emas atas talian dari Public Gold.
Related Post
Leave a Comment