X

Emas Public Gold 1gram Edisi Raya 2020

Emas 1 gram Edisi Raya rekaan pertama.

Emas 1 gram Edisi Raya rekaan kedua.

Public Gold bakal melancarkan emas 1 gram edisi Raya dalam dua rekaan. Setiap tahun Public Gold akan melancarkan rekaan unik sempena sambutan Hari Raya.

Bagi pengumpul emas ini adalah peluang yang dinanti-nantikan setiap kali Public Gold melancarkan rekaan yang cantik untuk koleksi peribadi. Setiap edisi mempunyai pengeluaran yang terhad.

Boleh dapat pra-pesanan untuk tempoh tawaran yang terhad dengan klik pautan Wasap http://wasap.my/60166475702/pgraya2020

atau

Bila Public Gold secara rasmi melancarkan dua emas ini. Boleh dikeluarkan melalui akaun simpanan emas  Gold Accumulation Program(GAP). Salah satu cara nak kumpul gram emas bagi mereka yang mempunyai bajet kecil. Boleh bermula simpan emas bermula dengan RM100.

Produk simpanan emas GAP mendapat pensijilan Patuh Syariah dari Amanie Advisors Sdn Bhd

Duit pembelian emas ini adalah 100 peratus akan ditukar kepada nilai emas semasa kerana akaun simpanan emas GAP ini tidak ada yuran keahlian. Jom kumpul gram emas sekarang ini.

Panduan bantu mula buka akaun simpanan emas GAP.

 

[KEMAS KINI] >> Klik untuk Pre-Order Set Kombo Raya 2020 <<

azrinros: AzrinRos PG0006947 adalah Dealer Emas Public Gold sedia membantu dan memberikan panduan cara mendapat emas atas talian dari Public Gold.
Related Post
Leave a Comment