X

Panduan buka akaun simpanan emas Public Gold

Benarkah mudahnya nak buka akaun simpanan emas dengan Public Gol?

Jawapan ringkas: Ya, Mudah.

Ada duit RM100 sudah boleh menabung emas dengan akaun simpanan Public Gold. Betul, bermula RM100 boleh menabung emas dengan Public Gold. Nak racun lagi. Bila beli emas dengan Public Gold akan terus daftar dengan Public Gold. Racun kedua. Tiada yuran tahunan atau keahlian setiap tahun yang buat pening kepala.

Bila menabung emas dengan Public Gold perlu tahu 2 benda ini.

Public Gold cuba minima kos dengan banyak aktiviti penyimpan emas Public Gold ini buat sendiri. Unikkan. Sedangkan AirAsia pun banyak caj-caj kena tambah. Betul tak?

Public Gold tiada caj tersembunyi. Pelanggan Public Gold perlu tahu harga semasa emas dengan merujuk website Public Gold yang tak reti-reti penat paparkan harga. Kedua kos caj premium adalah kos yang kita bayar selain harga emas untuk Public Gold menguruskan emas dari pembekal hinggalah emas sampai ditangan kita.

Mula menabung emas bermula RM100.

Harga emas Public Gold boleh dikatakan mampu milik. Kalau tak ada bajet nak beli dengan harga per gram. Boleh beli emas dengan RM100 adalah yang terendah pun masih boleh beli emas tanpa nak garu-garu kepada dan kerut kening lihat graf emas turun naik yang kita mampu nak kawal. Usah pening fikirkan ekonomi dunia terlalu berat untuk kita pikul. Baik kita baiki tabung simpanan supaya membukit.

Saya masih ingat pesanan Tuan Azizi Ali Mentor ketika menghadiri menghadiri Seminar Masa Untuk Emas bersama tuan Azizi Ali Mentor Wang pada 4 tahun yang lalu di Tabung Haji hotel, Kelana Jaya.

Ringkasan seminar Masa Untuk Emas tuan Azizi Ali Mentor Wang:

  1. Simpan emas sebagai insurans
  2. Bermula dengan 1gram sebulan
  3. Tambahkan pelaburan secepat mungkin
  4. Pegang 10‰ net worth anda dalam emas
  5. Tambah emas apabila situasi semakin genting

Apakah aset fizikal yang bernilai dan mudah dibeli jika bukan emas. Nak beli hartanah mungkin perlu belanja besar tetapi dengan emas boleh kumpul modal untuk beli hartanah.

Tonton video panduan buka akaun Public Gold berdurasi 3 minit ini sama seperti masak Maggi 3 minit untuk disiapkan. Dengan menonton video 3 minit ini anda akan bijak untuk beli emas pertama anda.

Link pendaftaran akaun Public Gold disini >> azrinros.com/daftarpg

Video panduan buka akaun Public Gold dengan beli emas.

azrinros: AzrinRos PG0006947 adalah Dealer Emas Public Gold sedia membantu dan memberikan panduan cara mendapat emas atas talian dari Public Gold.
Related Post
Leave a Comment