X

Fiesta Labur PNB di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC)

FIESTA LABUR PNB

Amanah Sahan Nasional Berhad (ASNB) anak syarikat kepada Permodalan Nasional Berhad (PNB) telah menganjurkan Fiesta Labur PNB di Putrajaya International Convention Centre(PICC) bermula 28hb September 2017 hingga 1hb Oktober 2017.

Sebanyak 50 gerai jualan dan pameran akan dibuka turun disertai ejen ASNB, peniaga perusahaan kecil dan sederhana (PKS) dan badan beruniform.

Event ini sangatlah besar. Dijangkakan 15,000 orang akan hadir. Apa yang menarik mengenai FIESTA LABUR PNB ini adalah kerana Public Gold akan mengadakan bengkel mencelik orang ramai mengenai emas.

Bengkel Kuasai Kewangan Peribadi Anda

Bengkel : Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas
Tarikh    : 29 Sept 17
Waktu   : jam 2.30 ptg – 4.30 ptg di hall 3.
Masuk   : PERCUMA

Bengkel ini disampaikan oleh Official Speaker Public Gold En. Syukor Hashim yang mempunyai pengalaman 10 tahun dengan emas dan perak. Beliau akan dedahkan cara-cara membuat pelaburan emas dengan betul, tepat dan selamat.

Aktiviti lain adalah cabutan bertuah jongkong emas dan firesales. Berminat nak dapat emas harga murah boleh beli ketika firesales jangan lupa maklum nama saya 👉 [Mohd Azrin Roselan PG Code: PG00069417]

Jangan lupa book tarikh bengkel ini untuk hadir. “Yang pasti labur bukan untuk lebur”.

FIESTA LABUR PNB DI PICC, PUTRAJAYA.
Lokasi: Putrajaya International Convention Centre
Tarikh: 28 Sept 17 hingga 1 Okt 17
Waktu: 9 pagi hingga 9 malam

azrinros: AzrinRos PG0006947 adalah Dealer Emas Public Gold sedia membantu dan memberikan panduan cara mendapat emas atas talian dari Public Gold.

View Comments (1)

Related Post
Leave a Comment