X

Emas Benteng Terakhir Jika Berlaku Sebarang Situasi

Emas benteng terakhir jika berlaku sesuatu situasi

Emas sentiasa evergreen sepanjang zaman dan disebarang situasi. Bila berlaku sesuatu krisis menyaksikan pelabur akan mula mengalih ke emas kerana emas menyimpan nilai.

Bagi kita orang yang biasa menabung emas sebagai benteng terakhir untuk kegunaan keadaan situasi kecemasan.

Emas adalah aset fizikal yang tinggi kecairannya membawa maksud emas boleh ditukar ke tunai tanpa melalui proses dokumentasi yang rumit dan tempoh kelulusan yang panjang.

Emas boleh masuk ArRahnu untuk mendapatkan pinjaman tunai atau emas boleh dijual.

Pelarian Vietnam melarikan diri dari Vietnam dengan membawa bersama mereka kepingan emas yang disorok dalam jahitan pakaian. Emas yang dibawa akan digunakan untuk memulakan kehidupan ditempat baru.

Tuan Azizi Mentor Wang menyarankan supaya menyimpan 10% dari jumlah kekaayaan dalam emas. Emas juga adalah insurans kewangan merupakan pertahanan terakhir jika semua bentuk kewangan rebah satu-persatu.

Duit Bolivar Venezuela 500 dan 100 telah dimasuhkan menjadikan kertas bernilai kosong. Duit kertas tersebut dijadikan bahan untuk menghasilkan barangan kraftangan

Nilai emas tidak akan jatuh ke zero berbanding yang lain. Selagi mana emas kita miliki. Selagi itu kekayaan menjadi milik kita dan bukan berada ditangan orang lain. Emas ini aset fizikal harta alih.

Tentera telah merampas kuasa menjejaskan kegiatan ekonomi Myanmar. Operasi bank terpaksa ditutup.

Pelbagaikan bentuk penyimpanan seperti simpanan bank, unit amanah, hartanah, saham dan emas. Jangan letak semuanya dalam satu bakul.

Negara Zimbabwe mengalami kadar inflasi yang terburuk. Harga barang keperluan melambung tinggi

Simpanan emas boleh bermula dengan RM100 atau harga per gram. Mari saya bantu kalian buka tabung simpanan emas.

azrinros: AzrinRos PG0006947 adalah Dealer Emas Public Gold sedia membantu dan memberikan panduan cara mendapat emas atas talian dari Public Gold.
Related Post
Leave a Comment